آموزش کسب درآمد آنلاین

کسب درآمدآسان و آنلاین

آموزش کسب درآمد آنلاین

کسب درآمدآسان و آنلاین

  • ۰
  • ۰

آموزش کسب درآمد دلاری

آموزش کسب درآمد دلاری

می خواهید پول در بیاورید، اما مطمئن نیستید از کجا شروع کنید؟ نگران نباشید، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم.

 

 تو تنها نیستی بر اساس گزارش رفاه اقتصادی خانوارهای ایالات متحده در سال 2021، حدود 16 درصد از بزرگسالان در ماه گذشته یک کنسرت جانبی برای کمک به کسب درآمد اضافی انجام دادند و از این تعداد، 64 درصد از آنها، کمتر از 20 ساعت را در آن دوره صرف انجام این مشاغل کردند. گزارشی که در می 2022 توسط شورای حکام سیستم فدرال رزرو منتشر شد.

 

25 راه واقعی برای کسب درآمد در خانه، آنلاین یا خارج از منزل را گردآوری کرده است. برای هر شغل جانبی احتمالی، جزئیاتی مانند آنچه برای شروع نیاز است، شرایط سنی و سرعت دریافت حقوق شما را فهرست می کنیم. در حالی که بیشتر مردم می‌خواهند سریع پول دربیاورند، کنسرت‌های «آهسته» را تخفیف ندهید، زیرا ممکن است در دراز مدت هزینه بیشتری بپردازند.

 

چگونه از اینترنت کسب درآمد کنیم کسب درآمد آنلاین نقطه شیرینی است که مردم در اقتصاد گیگ به دنبال آن هستند. چه آرزو دارید که یک تأثیرگذار رسانه های اجتماعی شش رقمی باشید، یا فقط به دنبال تکمیل درآمد معمولی خود با برخی مشاغل جانبی آنلاین هستید، ما گزینه های مناسبی پیدا کرده ایم.

 

1. کار آزاد را به صورت آنلاین انتخاب کنید

کسب درآمد آنلاین از طریق وب سایت هایی مانند Upwork، Fiverr و Freelancer.com. این سایت ها فرصت هایی را برای انجام انواع مشاغل آزاد مانند نویسندگی، برنامه نویسی، طراحی، بازاریابی، ورود اطلاعات و دستیار مجازی ارائه می دهند. به زبان دوم مسلط هستید؟ سایت‌هایی مانند Gengo یا Blend Express را بررسی کنید، یا از طریق سایتی که خودتان کسب‌وکار دارید، کسب‌وکار را درامد کنید. مهم نیست که چه فریلنسری انجام می‌دهید، نرخ کار را برای نوع کاری که ارائه می‌دهید را پیگیری کنید تا بدانید که آیا هزینه‌تان خیلی زیاد است یا خیلی کم. نحوه شروع به کار Upwork را بیاموزید.

 

2. وب سایت ها و برنامه ها را تست کنید

راه دیگری برای کسب درآمد از خانه در سایت هایی مانند UserTesting.com است. شما برای افکارتان در مورد اینکه وب‌سایت‌ها و برنامه‌های خاص چقدر خوب - یا نه - خوب کار می‌کردند، پول دریافت می‌کنید. برای پذیرش باید یک آزمون کوتاه را تکمیل کنید، سپس بسته به نوع آزمون به شما پرداخت می شود. UserTesting.com مقدار دقیقی را فاش نمی کند.

 

3. وظایف را در Mechanical Turk آمازون انتخاب کنید

حتی در عصر اتوماسیون، برخی مشاغل هنوز نیاز به لمس انسانی دارند.

شرکت ها اغلب این مشاغل را از طریق خدماتی مانند کسب درآمد از آمازون Mechanical Turk برون سپاری می کنند. به عنوان یک «کارگر»، وظایفی که به شما محول می‌شود ممکن است خسته‌کننده باشد - برچسب‌گذاری تصاویر، رونویسی ویدیوها، طبقه‌بندی رسیدها - و ممکن است از چند دقیقه تا چند ساعت طول بکشد. کارفرمایان موقت یا «درخواست‌کنندگان» قیمت هر کار را تعیین می‌کنند و قبل از پرداخت به شما، محصول نهایی را تأیید می‌کنند. این می تواند فضایی را برای کلاهبرداری باز کند، بنابراین تحقیق کنید. به انجمنی مانند انجمن MTurk Crowd یا زیرمجموعه‌های MTurk و Turker Nation بپیوندید، که می‌تواند شما را از دلال‌های فریبنده دور کند. این جوامع و همکاران «کارگران» می توانند به سؤالات پاسخ دهند و ایده ای واقع بینانه از میزان درآمدی که می توانید انتظار داشته باشید ارائه دهند. درباره Mechanical Turk به عنوان راهی برای کسب درآمد سریع آنلاین بیشتر بخوانید.

 

4. برای پول در نظرسنجی شرکت کنید

می‌توانید با شرکت در نظرسنجی‌های آنلاین از خانه درآمد کسب کنید، اما انتظار نداشته باشید که در خمیر بچرخید. سایت های نظرسنجی معمولاً سود زیادی ارائه نمی دهند و بسیاری از سایت ها برای کسب کارت هدیه مفیدتر از پول نقد هستند. برخی از محبوب‌ترین سایت‌های نظرسنجی شامل Swagbucks و Survey Junkie هستند. تجزیه و تحلیل ما از سایت های نظرسنجی را بخوانید تا دریابید که کدام یک برای شما مناسب تر است.

 

5. از وبلاگ خود به عنوان یک وابسته کسب درآمد کنید

اگر وبلاگ نویسی هستید که ترافیک مناسبی دریافت می کنید، می توانید با پیوستن به یک شبکه وابسته درآمد کسب کنید. شرکت‌های وابسته (این شما هستید) زمانی که شخصی از وب‌سایت به سایت شریک کلیک می‌کند و از آنجا چیزی می‌خرد، پول دریافت می‌کنند. برخی از وبلاگ نویسان از این راه درآمد زیادی کسب می کنند. در مورد بازاریابی وابسته و سایر روش هایی که وبلاگ نویسان می توانند کسب درآمد کنند، بیشتر بخوانید.

 

6. کالاهای خود را در Etsy بفروشید

آیا به نجاری، جواهرسازی، گلدوزی یا سفالگری میل دارید؟ کالاهای خود را در Etsy بفروشید، سایتی که برای صنعتگرانی که کالاهای خانگی، هنر و اجناس را می فروشند. طبق داده‌های Statista، Etsy به حدود 96 میلیون خریدار فعال و بیش از 13.5 میلیارد دلار از فروش کالا در سال 2021 دست یافت. درباره نحوه کسب درآمد در Etsy

 

7. درآمد از یوتیوب

ویدیوهای گربه خود را به ویدیوهای نقدی تبدیل کنید. اگر ویدیوهای یوتیوب یا پست های وبلاگ شما مخاطبان زیادی را جذب می کند، ممکن است بتوانید از تبلیغات درآمد کسب کنید. YouTube 1000 مشترک را به عنوان معیاری تعیین می کند که سازندگان قبل از درخواست برای برنامه شرکای YouTube باید ایجاد کنند. شرکای YouTube سپس به Google AdSense دسترسی پیدا می‌کنند، سرویسی که کسب‌وکارها برای تبلیغات پیرامون محتوای شما از طریق آن پرداخت می‌کنند. این سرویس رایگان است، اما شرایطی وجود دارد که باید رعایت کنید. درباره نحوه کسب درآمد در YouTube و Google AdSense بیشتر بخوانید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی